Babybox

För ett tag sedan så beställde jag en babybox som man kunde få gratis ifall man var gravid och boxen hämtade vi ut idag. Hah, fick lite blandade saker bl.a en hink, nappar och lite prover. Känner att det var värt att beställa den men skulle nog aldrig få för mig att köpa en speciell blöjhink om man inte fick den gratis. :-)

Nu ska jag snart gå ut och kolla på vagnen som vi har fått och sen ska jag kolla på lite korsstygn och älskling tar väl lite tid till att spela. Gos. :) Småttingarna har åkt till sin gammelmormor och gammelmorfar så att vi har liten "egen" tid. :-)



Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin ♥

Blöjhinken är underbar! Ett tips är att använda Angelcares egna refiller hela tiden till hinken. De är helt luktfria! Vi köpte nämligen någor billigare märke, men märkte att de stinker anus :( Så go angelcare! :)

2012-01-16 @ 23:23:45
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0