Dag 1


Ja som sagt, mitt namn är Malin och jag är 19 år, blir 20 i sommar. Jag bor hemma med mina föräldrar och snart kommer även min pojkvän att flytta in hos oss för att vi väntar ett barn tillsammans. Och eftersom vi inte har någon lägenhet så ska han få bo hos oss för att vara med barnet och även så att vi kan spara så i sommar så planeras det en flytt. Jag och min fästman har varit tillsammans i snart 22 månader och vi har varit förlovade i snart 21 månader. Jag är lycklig.

Innan jag blev gravid så gick jag på Rönninge gymnasium och läste först Teknik/IT treorna och då tog jag studenten också år 2011. Fick däremot inte ihop mina poäng så jag gick ett fjärde år fast med inriktining samhälle beteendevetenskap. Skrev dock ut mig för ca 2 veckor sen då jag inte kunde gå så mycket mer pågrundav min graviditet. 



Kommentarer
Patricia♔

Oj, förlovade ni er nästan på en gång?

2012-01-25 @ 13:39:11
URL: http://patriciac.blogg.se/
Patricia♔

Underbart att det har fungerat för er:) Jag hade aldrig velat göra det så snabbt, men det är min egna åsikt:)

2012-01-25 @ 14:04:24
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0