Dag 3


Ja, vad ska man säga? Mina föräldrar är dom bästa i världen och jag skulle aldrig byta ut dom mot några andra. Jag vet inte hur tacksam jag är som har en mamma och pappa som alltid ställer upp oavsett hur mycket problem jag har orsakat i den familjen.

Min mamma, Kerstin är 55 år och är alltid där till hands när jag behöver henne. Det finns ingen tvekan om att hon skulle ta mig för givet, snarare tvärtom men jag ska bättra mig på det. JAG ska bli bättre och snällare mot henne.

Pappa, Göran 55 år och alltid den tryggaste jag vet. Oavsett hur många bråk jag har med honom så väger det aldrig upp allt skratt och humor som vi även har tillsammans. Min pappa är en av mina bästa vänner och vet verkligen hur jag funkar och vill mitt bästa. Ställer även upp för mig när jag behöver och hur många möten har inte han suttit på bara för min skull?

Mamma och pappa är faktiskt inte mina biologiska föräldrar, jag är adopterad. Men eftersom jag inte har någon kontakt med mina biologiska föräldrar och har ingen direkt "lust" att ta reda på vilka det är så ser jag verkligen min mamma och pappa som mina biologiska mamma och pappa. Det är dom som har funnits i hela mitt liv, hela min uppväxt och jag älskar dom över allt annat i denna värld. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0