MVC

Har just eller för ett tag sedan kommit hem ifrån min syster, vi var tillsammans på MVC för att hon skulle fråga dom något och så passade hon på att va med mig där inne när jag ändå var själv. Mysigt. På MVC gick det  jättebra och min lilla växer så det knakar även magen har börjat att växa lite mer. Och förut så har dom sagt att min bebis kommer vara mindre än normalt men inte dååå han växer så fint så nu kommer han att vara normalstor! Jätte glada jag! :)

Annars idag så blir det väl att plocka lite i mitt rum och sådära, känner inte för att göra något speciellt så jag tänker bara vaaara! :) ta ett bad ska jag i alla fall. Tror jag. Blir att jag skrvier mer senare.

Peace and love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0