Nedräkningen har börjat

God morgon, 

Har just tryckt i mig frukost och känner mig verkligen hur äckligt mätt som helst. Har verkligen ingen aning om vart jag ska ta vägen just nu, så mätt är jag. Hah, har börjat eller jag gjorde det igår så började jag läsa varför gråter inte Emma? alla säger att den är hur bra som helst så jag var tvungen att beställa den, shit vad bra den är, kan verkligen inte slita mig ifrån den boken. Rekomenderar den starkt!

Annars då, min katt e sjukis hon är inte alls som hon brukar vara och det slutade liksom igår :( uschaa.. vet inte vad som är problemet förutom att nosen är varm, annars brukar den vara lite fuktig och så, kall. :-( Åh, ge mig min gamla katt tillbaka.

Min lilla bebis ligger och trycker mot nerver också så jag vet inte om jag kan ta mig någonstans, mina ben viker sig som bara den om jag försöker att resa på mig. Hah dumma :( men min BM sa att det var bara att stå ut den sista tiden som var kvar och tro mig, det kooommer jag. Det kommer vara så värt i slutändan. 




Kommentarer
Patricia♔

Kladdkaka med päronsmak, det lät annorlunda. Men det är alltid skoj att testa på nya saker. Du kanske kommer älska det:)

2012-01-31 @ 10:10:46
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0