PEACE AND LOVE

Om 20 minuter ska jag pysa till tåget och jag hoppas innerligt att det går som det ska. I alla fall, ska möta upp syster och hennes son sen ska vi gå tillsammans till MVC och ja, göra det vi ska. SKOJS! Efter det blir det nog hem till mormor och morfar för att klippa både mig och Leo. Har dock inte så stor lust att klippa mig men det behövs hah :( i alla fall luggen som jag bara stör mig as mycket på. 

Jaa, annars så händer det inte så mycket mer, pappa fyller år så då kommer syrrans familj hit och äter och jag ska även göra tårta. GOTTI! :D Ne ni, nu måste jag slänga ner tvätten och sen börja röra mig, det är säkert svinhalt så bäst att var ute i god tid haha :) 

JUSTJAAA, förut för ca 1 år sen så fick jag ett par skit söta örhängen av min pojkvän, med peacemärket som jag förövrigt älskar! aa, och jag trodde att jag hade tappat dom för en dag var dom bara borta. Men så IDAG hittade jag dom i min gamla sminkväska. HUR GLAD BLEV INTE JAG TROOO?! :D



Kommentarer
Patricia♔

Vad ska du baka för tårta?:)

2012-01-26 @ 19:23:47
URL: http://patriciac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0