Tea

Är hur jävla trött som helst men ändå har jag sovit ganska mycket, eller nej det har jag inte alls. Jag somnade kring 3 för att det var lite strul och sen har jag typ sovit till 7 och sen vart det upp och nu sitter jag här. ;s bra morgon?! nej inte ett dugg.

Aja, nu dricker jag mitt te och äter choklad, vet inte varför för att jag känner en svag illamående som kommer krypandes. Uschaa.. men det är bara att bita ihop. Det är ju nåt braa!
Ikväll blir det att åka och köpa en present till papsen min eftersom det är hans dag imorgon så vi får hoppas att vi hittar nåt jag och mamma. Kanske svänger förbi min syster också men det är inget bestämt. 

Funderar på att göra en sån där lista igen, dag för dag.. ska bara hitta någon som är rolig! :-)


Sjuklingen + min fina pojke! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0