Volvo napp

God morgon alla kära!

Idag är det fredag och jag är huuur glad som helst, eller alltså det är bara hur skönt som helst att äntligen få träffa sin älskade igen. Vet dock inte när det blir men det gör inget då jag ska dra på stan en sväng innan han kommer. Hoppas att jag hittar det jag söker, hah men såg det igår så då borde det inte vara några problem. 

För övrigt när jag var på bilia förut så såg jag världens fräschaste napp som jag ska köpa, no matter what ;-) wie, men ja, snart blir det att fixa sig och sedan blire att bege sig mot södertälje! Det är nog det som händer idag.
Justjaa, kanske inte uppdaterar så mycket i helgen då vi ska umgås med hans brorsbarn och lite sånt dära så ja, det blir som det blir, men ska försöka att få till nåt inlägg. :)


Bild lånad av google!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0